3 מיתוסים של אנשי כושר וספורט לגבי מכירות

3 מיתוסים של אנשי כושר וספורט לגבי מכירות : האם באמת צריך לשקר כדי למכור? חייבים להיות נודניקים? נולדים עם זה או שזו מיומנות נרכשת?

רוצים ללמוד גם איך מנהלים עסק מצליח בתחום הכושר והספורט?

[pojo-form id="3878"]

3 מיתוסים של אנשי כושר וספורט לגבי מכירות

מיתוס מספר 1 : כדי למכור צריך לשקר
הדעה הרווחת על אנשי מכירות היא שהם שקרנים, רמאים שיעשו הכל כדי לסגור עסקה.
כולנו חווינו מתישהו בחיים תהליך מכירה בו איש המכירות עיגל פינות ואפילו שיקר לנו כדי לסגור את המכירה. לכן אפשר להגיד שאנשי מכירות רבים הרוויחו את היויחו ביושר את המיצוב הגרוע של המקצוע שלהם.
אבל… זה ממש לא הכרחי וגם לא כדאי לשקר כדי למכור. במיוחד לא בתחום שלנו.
כיום בעידן הרשתות החברתיות והתקשורת הסופר מהירה בין אנשים – לשקר כדי למכור היא אסטרטגיה גרועה מאוד. הרי אנחנו מוכרים שירות מתמשך שהלקוח אמור לצרוך מספר פעמים בשבוע, לא מדובר בעסקה חד פעמית בה לא נראה שוב את הלקוח לעולם.
לכן זה יהיה לא נכון, לא אפקטיבי וכמובן גם לא אתי… לשקר כדי למכור.

מיתוס מספר 2 : כדי למכור צריך להיות נודניק
המון מקצוענים בתחום הכושר והספורט מקבלים פניה מצד לקוח פוטנציאלי, מנסים לדבר איתו פעם ולפעמים גם פעמיים ולבסוף מתייאשים ומפסיקים.
בואו נדבר שניה על מיהו נודניק. לפי המילון : מי שמרבה להטריד זולתו בשאלות ובבקשות.
כלומר מי שמטריד אותנו בנוגע לדברים שהוא רוצה לקבל או להשיג, אנחנו מקטלגים אותו מיד (ובצדק) כנודניק.
ומה לגבי מי שרוצה לעזור לנו? ומה לגביכם כשאתם יושבים על הראש של המתאמנים שלכם באימון כדי שיתמידו בפעילות, בתזונה ובשיעורי הבית שנתתם להם? גם אתם נודניקים? ממש לא!
אם נבין שכל מי שפנה אלינו חשב על להתחיל להתאמן הרבה זמן לפני, לקח לו זמן לעשות את הפעולה של לפנות אליכם ולבסוף אחרי שתי שיחות או ששתי נסיונות שיחה הפסקנו לנסות ולדבר איתו – אמנם לא היינו נודניקים אבל גם לא עזרנו לו.
אי אפשר להיות נודניק כשאתה באמת רוצה לעזור לצד השני להשתפר.

מיתוס מספר 3 : במכירות זה או שיש לך את זה או שאין לך את זה
זהו אחד המיתוסים הנפוצים והמשעשעים.
בואו נחשוב רגע על האימון הראשון שהעברתם ללקוח. איך הוא היה ביחס לאימון שהייתם מעבירים היום? על הפנים נכון?
כלומר לאורך הזמן אימנתם עוד, טעיתם, למדתם והשתפרתם.
זה בדיוק המקרה בנוגע למכירות.
לא נולדים עם זה, לומדים את זה.
גם מי שטוב היום במכירות, היה פחות טוב כשהוא רק התחיל.
כל אחד יכול לשפר את מיומנות המכירה שלו בכל שלב בו הוא נמצא היום.
מיומנות המכירה היא אחת מהמיומנויות החשובות ביותר בדרך להצלחה עסקית ולצערינו היא לא נלמדת באף בית ספר, באף תיכון ובאף מכללה או אוניברסיטה.

אם אהבתם את הסרטון נשמח אם תשתפו אותו כדי שגם חברים וקולגות יוכלו להפיק ממנו ערך.

ואם אתם רוצים ללמוד עוד על איך מנהלים עסק מצליח בתחום הכושר והספורט – כל מה שאתם צרכים לעשות זה :
[pojo-form id="3878"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *