%d7%9c%d7%94%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9c-%d7%9c%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%9e%d7%9e%d7%97%d7%a8-%d7%91%d7%91%d7%95%d7%a7%d7%a8

מאת : שירי מזור

יועצת לימודים – Fitness Management

העידן הנוכחי מתאפיין בהיצע רחב של אפשרויות בתחום הכושר. היום ניתן לראות שכמעט על כל עץ בתל אביב תלויות רצועות TRX, בפארקים מתקיימות קבוצות ריצה, וסטודיו בוטיק שכונתי וחדש צץ כפטרייה אחרי הגשם. מאמני כושר רבים החליטו שהם רוצים להפוך את אהבתם לתחום הכושר והספורט לפרנסה עיקרית בחייהם והפכו לבעלי עסק קטן או בינוני שאינו יכול להחזיק משרד פרסום באלפי שקלים אך עדיין זקוקים לידע שיווקי נרחב.

 

ריכזנו לכם 3 טיפים מעולם השיווק שגם אם אין ברשותכם ידע מעמיק תוכלו כבר ממחר בבוקר לשווק את עצמכם באופן חכם יותר.

 

וזכרו, הרדיפה לשלמות יכולה להיות האויב של ההתקדמות וחשיבת יתר עד כדי רמה לפרטי פרטים יכולה למנוע הוצאת דברים לפועל. ובשיווק כדאי לדעת, יום שעובר לא חוזר- והעיקר להתחיל לעשות!

 

  1. ספרו לאנשים הקרובים שלכם שהתחלתם לאמן באופן אישי או שפתחתם קבוצת אימונים חדשה. שבו עם הטלפון הסלולרי שלכם ועברו על כל רשימת אנשי הקשר ושלחו מסרון בדבר העדכון החדש ושאלו אם השירות שלכם יכול להית רלוונטי.
  1. פתחו עמוד עסקי בפייסבוק והתחילו לעלות תכנים מעניינים על בסיס יומי. ובהקשר הזה אל תשכחו לעדכן בפרופיל האישי שלכם את סוג עבודתכם עם קישור לעמוד העסקי. לקוחות פוטנציאלים רבים מסתכלים ועוקבים אחרי הנתונים הללו טרם רכישתם ומתרשמים.
  1. שיווק עושים כל הזמן- גם כשהיומן שלכם מלא וגם כשהוא ריק. שיווק המגיח מהאפלה רק מידי פעם משדר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם אותות מצוקה ושיווק תמידי משדר שפע והצלחה!

 

אז קדימה, לשווק! 🙂

 רוצים ללמוד עוד על ניהול עסק בתחום הכושר והספורט? דברו איתנו!

[pojo-form id="3878"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *