5 חטאים של עסקים קטנים בתחום הכושר והספורט

אם אתם רוצים ללמוד עוד על איך להקים ולנהל עסק מצליח בתחום הכושר והספורט :
[pojo-form id="3878"]

5 חטאים של עסקים קטנים בתחום הכושר והספורט

חטא מספר 1 – לא להחליט מה אנחנו רוצים להשיג.

כמו בכל תחום בחיים, אם אנחנו לא נחליט מה אנחנו רוצים להשיג – מישהו אחר יחליט עבורינו.

זה יכול להיות הבוס שלנו, הלקוח שלנו, בן או בת הזוג שלנו ולפעמים גם המתחרה שלנו וכו'.

אם שואלים אותנו כמה נרצה להרוויח לדוגמא : חשוב שנחליט בעצמנו על התשובה.

מי שעונה "כמה שיותר" לעולם לא יגיע לזה. מי שעונה 20,000 ש"ח לדוגמא – נמצא כבר צעד אחד קדימה כדי להגיע לכך.

 

חטא מספר 2 – לא לעבוד עם תוכנית עסקית.

אחרי שהחלטנו מה אנחנו רוצים להשיג במונחי : כסף, כמות לקוחות, שעות עבודה וכו' עלינו לבנות תוכנית עבודה שתוביל אותנו לשם צעד אחר צעד.

קודם כל נרצה להעריך את המצב בו אנחנו נמצאים כיום, לסמן את המקום אליו נרצה להגיע – ולהעריך זמן סביר שבו נרצה להתקדם לקראת היעד. בדיוק כמו מתאמן שלנו שמעוניין לרדת במשקל.

את בניית התוכנית העסקית תוכלו לבצע לבד, עם קולגה שכבר עשה את המסע או להעזר בבעל מקצוע.

בכל מקרה, בלי תוכנית – אין תוצאה.

 

חטא מספר 3 – תמחור נמוך מדי.

המחיר אותו נקבע עבור השירות שלנו משפיע בצורה ישירה על ההכנסה שלנו, בהתחשבות בכמות הלקוחות.

אז אם אנחנו לא מועדון כושר מסוג LOW COST עלינו לחשוב היטב מהו מחיר המנוי או האימון איתנו שיוביל להכנסה עליה החלטנו בסעיף מספר 1.  

רוב העסקים בתחום שלנו מתומחרים נמוך מדי ביחס לתועלת שהם נותנים ללקוח.

גורמים המשפיעים על המחיר שלנו בפועל הם :

מחיר המנוי, תנאי התשלום, דמי רישום, תקופת המנוי ועוד.

 

חטא מספר 4 – לא להוציא כסף על פרסום.

רוצים להקבל לקוחות חדשים? נהדר!

קודם כל צריך לגרום להם להכיר ולפנות אליכם.

אז אפשר לחכות שהדברים יקרו – או שאפשר פשוט לגרום להם לקרות.

נכון שישנן פעולות שיווק שאינן עולות כסף, אבל לבדן הן לא יהיו אפקטיביות לאורך זמן.

פרסום עבור עסק בתחום הכושר והספורט הוא תנאי קיומי. בלי פניות חדשות מצד לקוחות חדשים – אין עסק.

לכן עלינו להתרגל להוציא כסף על פרסום בצורה עקבית בכל חודש וחודש.

 

חטא מספר 5 – לא להשקיע זמן במכירה.

קבלו נתון : כדי לדעת שעשינו את המקסימום לצרוף לקוח חדש, עלינו לנהל איתו 5 אינטראקציות בממוצע.

הכוונה כאן היא לא לכמה פעמים ניסינו לתפוס אותו בטלפון, אלא לכמה פעמים באמת שוחחנו.

רוב המקצוענים בתחום שלנו מדברים עם מתעניין פעם או פעמיים ולאחר מכן מפסיקים את התקשורת.

חברים : כשאין תקשורת, אין עסקים.

לכן עלינו להשקיע זמן בכל יום ויום שמוקדש לתקשורת עם הלקוחות המתעניינים שלנו. ניתן לעשות זאת בשעות הבוקר המאוחרות או הצהריים אך גם לשים לב שיש אנשים שניתן לתפוס אותם רק בערב לכן להשאיר קצת מקום ביומן לשיחות ערב יום או יומיים בשבוע.

 

אם לדוגמא יש לי 50 פניות של מתעניינים בחודש והגענו למסקנה שכל מתעניין דורש 5 שיחות בממוצע וכל שיחה עורכת בממוצע 10 דקות – עלי לערוך 250 שיחות בחודש שידרשו ממנו 2500 דקות.

אם נחלק את זה ב 60 הדקות שיש בשעה נגיע לבערך 42 שעות בחודש של שיחות עם מתעניינים.

כלומר שעתיים ביום בערך בהנחה שמדובר ב 20 ימי עבודה.

חבר'ה, זה אפשרי לחלוטין!

כל הכבוד שנשארתם עד לכאן 🙂

 

אם אהבתם את הטיפ נשמח אם תשתפו אותו או תתיגו בתגובות חברים וקולגות כדי שגם הם יוכלו להפיק ממנו ערך.

ואם אתם רוצים ללמוד עוד על איך להקים ולנהל עסק מצליח בתחום הכושר והספורט :
[pojo-form id="3878"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.