טיפ ניהול חדר כושר | טיפ ניהול סטודיו | טיפ ניהול קרוספיט | טיפ ניהול פילאטיס

איפה נמצא הפוקוס של בעלי עסקים מצליחים בתחום הכושר והספורט?

 

רוצים ללמוד עוד על ניהול, שיווק ומכירות לתחומי הכושר והספורט?

[pojo-form id="3878"]

היי חברים, אני נועם והיום אני רוצה לדבר איתכם על :
איפה נמצא הפוקוס של בעלי עסקים מצליחים בתחום הכושר והספורט.

טיפ ניהול חדר כושר | טיפ ניהול סטודיו | טיפ ניהול קרוספיט | טיפ ניהול פילאטיס

שמעתם פעם חבר או קולגה אומר את אחד או יותר מהמשפטים הבאים?
" אין במדינה הזאת אי אפשר להצליח, בארצות הברית הכל קל יותר"
או
" אנשים במועדון הכושר הזה קמצנים, אי אפשר לקחת כאן יותר מ 100 ₪ גג לאימון אישי וגם זה בקושי"
או
" לקוחות כאן מחפשים רק את הזול, לא מעניין אותם האיכות והמקצועיות! "
או
" לאף אחד מהעובדים שלי לא אכפת מהמקום, אם אני לא אומר להם בדיוק מה לעשות – שום דבר כאן לא קורה"

המשותף של כל המשפטים האלו ומי שמשתמש בהם הוא : כולם בוחרים להיות בצד הקורבן.
הם קורבנות של המדינה שמערימה עליהם קשיים, קורבנות של לקוחות קמצנים וקורבנות של עובדים לא איכפתיים.
כשאנחנו קורבנות אנחנו נמצאים רוב היום באנרגיות נמוכות, אנחנו מרגישים מתוסכלים ולמרות שיש לנו הסבר וסיבות ממש טובים לכך – אנחנו פשוט לא מביאים תוצאות.
אני מניח שכל אחד מאיתנו היה בסטואציה כזו מתישהו בחיים שבה הוא בחר לגלם את דמות הקורבן. ואני אומר בחר, כי זו לגמרי החלטה שלנו.

לעומת זאת ישנם אנשים שכשהדברים לא הולכים בכיוון שהם רצו, עוצרים ושואלים :
"מה אני יכול לעשות כדי לקבל תוצאה טובה יותר?"

הדגש כאן הוא על שתי מילים "אני" ו-"לעשות".
וזה אומר – לקחת אחריות מלאה על הסיטואציה.

בואו נקח דוגמא :
נניח ואנחנו בעלים של סטודיו נחמד לאימונים בקבוצות קטנות, ובעוד חודש הולך להפתח ממש מעבר לרחוב חדר כושר LOW COST בעלות נמוכה ב 50% ממחיר המנוי אצלנו.
אם נבחר לגלם את דמות הקורבן כל מה שנותר לנו זה להיכנס מתחת לשמיכה ולבכות לתוך הכר.
לעומת זאת אם נבחר בזוית ראיה אחראית יותר, נשאל את עצמנו :
"האם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות בנוגע לפתיחת מועדון מתחרה?"
התשובה על זה היא כמובן לא. אנחנו לא משפיעים על מה שהמתחרים שלנו עושים.
השאלה הבאה צריכה להיות : "האם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי לצמצם את ההשפעה של פתיחת המתחרה על העסק שלנו?"
והתשובה על זה היא "כן אחד גדול"!
לדוגמא :
– אנחנו יכולים להגביר את רמת השירות שלנו כדי לשמר יותר לקוחות.
– אנחנו יכולים להשקיע יותר בשיווק כדי למשוך לקוחות חדשים.
– אנחנו צרכים להיות מוכנים להתנגדויות מחיר שיגיעו מצד לקוחות שלא מבינים את הערך שלנו.
– אנחנו יכולים לפנות ללקוחות עבר שמכירים אותנו והפסיקו להתאמן במטרה להחזיר אותם לפעילות.
כל אלו הן פעולות שאנחנו יכולים לעשות ותלויים 100% בנו בדרך להתמודד עם מתחרה חדש.

אז איזה צד אתם בוחרים?
הגורם או הקורבן?

אם אהבתם את הסרטון מאוד נעריך את זה אם תשתפו ותתייגו חברים שיכולים להפיק ממנו ערך.
אם אתם רוצים ללמוד עוד על ניהול שיווק ומכירות כל מה שאתם צרכים זה :

רוצים ללמוד עוד על ניהול, שיווק ומכירות לתחומי הכושר והספורט?

[pojo-form id="3878"]

טיפ ניהול חדר כושר | טיפ ניהול סטודיו | טיפ ניהול קרוספיט | טיפ ניהול פילאטיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.