מוקד מכירות לביצוע טלמרקטינג ולטלמיטינג

מהו טלמרקטינג?
שיחות טלפוניות שמתבצעות ללקוחות פוטנציאלים לצורך מכירת שירות או מוצר.

מוקד המכירות אצלנו בפיטנס מנג'מנט מורכב מאנשי מכירות שהוכשרו לעבוד ולמכור מנויים ואימונים באופן ייעודי לתחום הכושר והספורט, אנחנו מתעסקים רק בתחום הכושר והספורט מה שמקנה לנו ידע נרחב בתחום. 
מוקד המכירות פועל בשעות גמישות ולאורך רוב שעות היום כך שכל ליד מקבל מענה באופן מיידי ומהיר , דבר המשפר את אחוזי סגירת הלידים שלכם 🙂

10 סיבות מדוע להשתמש בשירותי טלמרקטינג במיקור חוץ בתעשיית הספורט והכושר:

1 . מיקוד: כבעלי עסקים יש לכם אחריות כוללת על העסק ואם נוסיף על כך שגם עליכם להדריך ולאמן בעצמכם תתקשו להיות ממוקדים בתהליכי מכירה שצורכים תשומת לב ומעקב.
2 . מיומנות: גם אם יש לכם את האוריינטציה למכירות, המיומנות נרכשת רק כשעוסקים בביצוע שיחות מכירה שוב ושוב, לומדים וצורבים את האמירות והמשפטים שמשפיעים יותר ומניעים את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה.
3 . מקצועיות: נציגי הטלמרקטינג עוברים הכשרות והדרכות לביצוע שיחות מכירה ברמת מיומנות גבוהה, בנוסף כל שיחה מבוקרת ומפוקחת ע"י מנהלי המוקד.
4 . יצירת חוצץ: אין יותר נח מזה שבכל הקשור לכסף קיימת פונקציה אחרת שטורחת לעקוב, לבצע שיחות מכירה וגבייה עם הלקוחות. זה מאפשר לך כבעל/ת העסק לדון עם הלקוחות שלך בתחום המקצועי גרידא. )על אחת כמה וכמה אם אתם כבעלי העסק גם מאמנים ומדריכים בעסק(
5 . זמן: תהליכי מכירה לוקחים זמן. השגתם בטלפון, תיאום הפגישה, ווידואי הפגישה, מעקב אחרי פגישה, גבייה, הפקת חשבוניות וקבלות. ניהול והכשרת עובדים שיעשו זאת גם כן לוקח זמן.
6 . העסקת עובדים: גיוס, קליטה, הכשרה, ניהול ישיר, מחלה, חופש, מבחנים, הודעה על עזיבה, פנסיה, פיצויים וחוזר חלילה .. כל זה לא !
7 . ייצוג ארגוני: נציגי הטלמרקטינג יפנו וישלחו מסמכים בשם החברה. נחוץ מאוד למאמנים אישיים או בעלי מקצוע יחידים.
8 . שליטה: קשר ישיר עם מנהלי המוקד בכל שעות העבודה, קבלת מדדי תפוקה וסטטוס מצב טיפול ע"פ בקשתך, אפשרות לעצור את השירות בכל עת.
9 . מיקום ותשתית: אין צורך לדאוג לעמדות עבודה, מחשב, טלפון, תשתיות תקשורת.
10 . יעוץ וליווי: עשייה משותפת, חשיבה משותפת, הסקת מסקנות, תכנון להמשך – יש עם מי להתייעץ.

לחצו כאן לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות