3 טעויות נפוצות של עסקים בתחום הכושר והספורט

אם אתם מנהלים מועדון כושר, מאמנים אישיים, יש לכם בוקס של קרוספיט, סטודיו לאימונים פונקציונאליים או כל עסק בתחום הכושר והספורט – שווה לכם להשאר…

כבעלי עסקים בתחום הכושר והספורט עליכם להיות סופר מקצועיים, אבל גם לדעת ולהבין ניהול מהו.

במאמר (ובסרטון) המצורף נסקור 3 טעויות שעסקים בתחום הכושר והספורט עושים, כאשר ניתן דגש מיוחד על איך להמנע מהן.

 

 

כדי ללמוד עוד על מנהל עסקים לתחומי הכושר והספורט – מלאו פרטים כאן :
[pojo-form id="3878"]

 

3 טעויות נפוצות שעסקים בתחום הכושר והספורט עושים 

 

טעות מספר 1 : לא לשווק מספיק!

חבר'ה, כדי למלא את הסטודיו, כדי למלא את חדר הכושר או כדי למלא את היומן שלי בהמון אימונים אישיים – אנחנו חייבים שיווק אקטיבי כל הזמן! זה יכול להיות : פייסבוק, פליירים, מבצעי חבר מביא חבר, שיתופי פעולה מקומיים : כל הזמן צריך להיות לנו משהו באויר. אם לא נעשה פעולות יזומות מצידנו כדי להביא תנועה חדשה של מתאמנים, הלקוחות לא יגיעו. זה נכון ששיווק מפה לאוזן היה ותמיד יהיה השיווק האפקטיבי ביותר. החיסרון העיקרי שלו הוא שלרוב אנחנו צרכים להמתין ולחכות לו : וזה לא מקובל! לכן כל הזמן אנחנו צרכים לעשות פעולות שיביאו לנו פניות חדשות לעסק.

 

טעות מספר 2 : לוותר על מכירות מהר מדי!

לצערי אני נתקל לאחרונה ביותר ויותר בעלי עסקים בתחום הכושר והספורט שמוותרים על מכירות מהר מדי. אני מתכוון לזה שניסינו לתפוס מתעניין : פעם, פעמיים או שלוש ו… הוא לא ענה. אז קורה מצב שאנחנו מניחים לעצמנו שהוא "לא רציני". למה??? מי אמר??? אולי הוא היה בישיבה? אולי הוא היה עמוס? אולי הוא היה בלימודים? למה שלא נמשיך להתקשר אליו אחת ליום עד שהוא יענה? יש גם את אלה שמנסים לדחות את ההחלטה, זה בסדר גמור! להתחיל להתאמן זו החלטה קשה עבור רוב האנשים שלא מתאמנים 🙂 התפקיד שלנו זה להמשיך ולהתקשר, להציע להם להתחיל ולעזור להם לקבל את ההחלטה הכי טובה בחיים שלהם – להתחיל להתאמן!

 

טעות מספר 3 : לתמחר את עצמינו נמוך מדי!

ההנחה של חלק מהעוסקים בתחום הכושר והספורט ש: "אנשים הולכים לאיפה שזול" היא פשוט לא נכונה. במיוחד אגב, בתחום הכושר והספורט, הרי זה הבריאות שלנו 🙂 רוב המאמנים האישיים, רוב מועדוני הכושר, רוב הסטודיואים לקרוספיט או לפילאטיס – מתומחרים נמוך מדי. זה מדהים לראות איך אנשים בתהליך קצר, גובים יותר מכל לקוח ולקוח – ומשפרים את הרווחיות שלהם ואת ההכנסה הכוללת, מבלי לגדול בכלל בכמות הלקוחות! רק על ידי זה שכל לקוח משלם להם קצת יותר. ואם עושים את זה נכון, בסוף התהליך הלקוחות אפילו יגידו לנו תודה 🙂

 

אם אתם רוצים ללמוד עוד על מנהל עסקים לתחום הכושר והספורט

השאירו פרטים כאן ונחזור צ'יק צאק :

[pojo-form id="3878"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.