בדיקת היתכנות למיזם חדש או התרחבות של מיזם קיים

מה היא בדיקת היתכנות ? בשביל מה צריך את זה ?
יש אמירה מעולם הנגרות שאומרת:
תמדוד 10 פעמים ותחתוך פעם אחת !
בלי תשוקה רגשית אין יזמות!
מטרת בדיקת ההיתכנות היא לאסוף מידע ונתונים אובייקטיביים מתעלמים מרגשות אמוציונליות ומנתחים את הסביבה, המתחרים והלקוחות הפוטנציאלים של העסק או המיזם.

בענף הכושר חשוב מאוד לבחון את הלוקיישן, את המתחרים שיש בסביבה האם יש מספיק צרכנים לשירות או מוצר שהעסק מציע ?

לאחר משכללים את הנתונים בודקים במספר תרחישים האם קיימת רווחיות.
עסק הוא למעשה מכשיר פיננסי שמייצר הכנסה לבעליו.
ללא רווחיות אין היתכנות לעסק.

מומלץ שאת בדיקת ההיתכנות יבצע גוף מקצועי עם פרספקטיבה רחבה על הענף.

השלב הרדיקלי בהקמת עסק היא בדיקת ההיתכנות. הבדיקה מהווה תשתית לכתיבת התכנית העסקית במצב שבו קיימת היתכנות כלכלית או חיסכון בכספים ובעגומות נפש במקרה שמתגלה שאין היתכנות כלכלית.

את בדיקת ההיתכנות מבצעים אצלנו בעלי עסקים בענף הכושר. כאלו שפתחו עסקים רווחיים בענף הכושר וליוו בעלי עסקים בענף בפתיחת עסקיהם.

 

לחצו כאן לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות