מדריכי חדר כושר | מדריך חדר כושר | מדריך כושר | מאמן כושר אישי | טעויות נפוצות

5 טעויות נפוצות של מדריכי כושר מתחילים

רוצים ללמוד איך להקים ולנהל עסק מצליח בתחום הכושר והספורט? דברו איתנו :

[pojo-form id="3878"]

 

מדריכי חדר כושר | מדריך חדר כושר | מדריך כושר | מאמן כושר אישי | טעויות נפוצות

5 טעויות נפוצות של מדריכי כושר מתחילים

טעות מספר 1 : לא לעשות משמרות שטח בחדר הכושר
ב 4 השנים האחרונות אני מעביר הרצאה במסגרת קורסי ההכשרה של מדריכי כושר תחת השם "ממדריך טוב למצויין". בתחילת המפגש אני שואל תמיד – "מי מתכוון לעשות משמרות בחדר הכושר בסיום הקורס?". בדרך כלל קצת פחות מחצי מהמשתתפים מרימים את היד. היתר אומרים : "אני הולך לכיוון של אימונים אישיים בלבד". למשמרות שטח בחדר הכושר יש יתרון עצום למדריך מתחיל : במסגרת המשמרות תחשפו לקהל לקוחות גדול ממגוון אוכלוסיות, תוכלו לבחון ולהתנסות במה שלמדתם בקורס ותוכלו ללמוד ממדריכים טובים ומנוסים במקום לעשות טעויות וללמוד מהנסיון הרע שלכם. אני מציע לא לוותר על זה!

טעות מספר 2 : לבזבז כסף על כרטיסי ביקור ולוגו.
אז נכון שכיף לסיים את קורס המדריכים וללכת מיד למעצב גרפי לעיצוב כרטיס ביקור ולוגו, אבל זו פעולת שיווק לא הכרחית ולא אפקטיבית. רוב הסיכויים שתדפיסו 500 או 1000 כרטיסי ביקור שיעלו אבק אצלכם ברכב או בבית, יתפסו לכם מקום בארנק – ודווקא כשתצטרכו לשלוף אחד : "שיט. בדיוק נגמר לי". ובכל מקרה – מסירת כרטיס ביקור ללקוח פוטנציאלי מעבירה את השליטה בתקשורת אליו – אם הוא ירצה להתקשר הוא יתקשר, אבל אם אנחנו נרצה – לא נוכל כי אין לנו את הפרטים שלו. כלומר : עדיף תמיד לקחת את פרטיו של הלקוח הפוטנציאלי מאשר למסור לו כרטיס ביקור שרוב הסיכויים יגיע לפח במוקדם או במאוחר.

טעות מספר 3 : להתחבר למדריכים הלא נכונים.
כולנו מכירים את המדריכים ה "וותיקים" בחדר הכושר שמעבירים משמרת בהשענות על מכשירים ובצפיה במחוג השניות של השעון זז, בתקווה שהמשמרת תסתיים כבר. הרבה מדריכים מתחילים מתחברים למדריכים כאלו ומקבלים את הרושם שכך נראת עבודת המדריך. לרוב אלו יהיו מדריכים ממורמרים, חסרי אנרגיות וכתוצאה מכך גם מתוגמלים בטווח הנמוך של השכר. בכל תחום שנרצה להצליח, מומלץ למצוא את מי שכבר מצליח ולהתחבר אליו 

טעות מספר 4 : לא להכיר את שיעורי הסטודיו
אז נכון שאנחנו מדריכי כושר בגלל שאנחנו אוהבים להתאמן בחדר הכושר ויודעים שזו פעילות מצויינת. אבל… חשוב שנכיר גם את עולם הפעילות הקבוצתית ושיעורי הסטודיו. מדריך שלא היה מעולם בשיעור יוגה, לא הזיע בשיעור ספינינג או לא התנסה בעצמו בשיעור בודי פאמפ – כנראה גם לא ימליץ על שיעורים אלו ובכך נותן שירות חלקי ללקוחות שמתייעצים איתו. כמו בעל מקצוע שיש לו רק כלי אחד בארגז הכלים או רופא אם תרופה אחת בלבד. לא היינו רוצים לקבל מהם עצה, נכון?

טעות מספר 5 : להיות פאסיביים לגבי אימונים אישיים
אם אנחנו רוצים לקדם מכירת אימונים אישיים, אנחנו לא יכולים לחכות שהם ינחתו עלינו מהשמיים. כדאי להיות אקטיביים בנושא כדי לעזור ליותר אנשים להנות ממה שיש לנו לתת.
אם לקחתם את ההמלצה שבתחילת הסרטון והחלטתם כן לעשות משמרות בחדר הכושר, הרווחתם את הטיפ הבא : הזמן הטוב ביותר למכור לאנשים אימונים אישיים הוא בעת בניית תוכנית האימון הראשונה. כלומר, כאשר אנחנו פוגשים לראשונה מתאמן שהגיע אלינו אחרי שנרשם אתמול למועדון הכושר, נשב איתו, נבין את צרכיו ואת מטרותיו, נברר את ההסטוריה הרפואית שלו ואת נסיונו הקודם באימונים במסגרת תהליך מקצועי זה – נספר לו שיש שירות כזה שנקרא אימון אישי, שבעזרתו הוא יוכל להשיג את מטרותיו בקלות, ביעילות ובבטחה. תופתעו לגלות שהרבה מתאמנים שזה עתה החלו להתאמן, לא מודעים לכך ששירות כזה בכלל קיים. אם אנחנו לא מציעים – אין סיכוי שנשמע "כן".

אלו היו 5 הטעויות הנפוצות של מדריכי כושר מתחילים, אם אהבתם את הסרטון נשמח ממש אם תשתפו אותו כדי שגם חברים וקולגות יפיקו ממנו ערך.

רוצים ללמוד איך להקים ולנהל עסק מצליח בתחום הכושר והספורט? דברו איתנו :

[pojo-form id="3878"]

 

 

מדריכי חדר כושר | מדריך חדר כושר | מדריך כושר | מאמן כושר אישי | טעויות נפוצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *